Sigtuna

Hejhej.
'Idag har jjag och mormor och morfar vart i Sigtuna och fikat
på café "tant brun". Det var jättemysigt. Jag drack te och åt
ett jättegott wienerbröd..
Jag skulle egentligen åka hem ikväll och börja Halloween-fixa hemma
med familjen (<3) men vips så blev det ändrade planer och jag
fick ännu ett jobbigt besked och måste stanna hos mormor
hela veckan så jag måste ta tåget till skolan.. Pllr inte snacka om dt mer.
Jag kommer alltså inte kunna skriva så mycke den här veckan heller.
Sofia kommer ju hem innan veckan börjar och det ska
bli skönt så bloggen fylls upp lite :) den har vart ganska tråkig när
inte båda har skrivigt.
Min kamera e paj och mormor har ingen kabel jag kan ladda in bilder med så
här kommer lite bilder från google på en underbar sångerska som heter
Taylor Swift. älskar hennes kläder <3
puss o kram från linnea




♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Ha det bra hos din mormor // kram din Veronica:D <3

2009-10-30 @ 23:20:03
URL: http://baraenveronica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0