Hemmaa igen

(många typ i texten eller vad?!)
Hejhej. Fanny och Frida kom hit o sminka sig så gick vi lite T0t
och Fanny sprutade grädde på ngn sur tants brevlåda och jag vet
inte huur många gånger hon konstaterade att hon va sååå schexig i mina
brillor! typ 1000000000000000 kanske. haha
Vi fick godis och sen åkte vi ner i Spånga o träffade typ
Lukas,Isak,Andi,Oliver och nån mer typ, jag och Fanny och Oliver tog typ 179an
och skulle åka till Hugo (olivers kompis typ?) får dom sa att det var några
där men när vi hade GÅTT dit eftersom vi gick av vid fel ställe så var
det ingen där. asså .. aja palla. Nu e jag trött :) Alla sitter typ o kollar
på film hemma men jag ska  typ lägga mig, e skittrött
Godnatt alla - pussokram /Linnea
Här är en bild på mig från idag



♥Kommentarer♥
Postat av: melissa

SV: okeyokey, du hade många intressen vilket är skitkul! :) aw tack så jättejättemycket! blir verkligen jätteglad :')

2009-11-01 @ 13:46:35
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0